Unutma beni tatlısı tarifi

Unutma beni tatlısı tarifi nasıl yapılır? Unutma beni tatlısı tarifi


Çay saatlerinde ne pişirsem diye düşünüyorsanız işte size tatlı bir öneri: Unutma beni tatlısı.Yapımı hem kolay hem de ekmeğin en leziz hali unutma beni tatlısı sofralarınızın vazgeçilmez tatlısı olacak. Peki unutma beni tatlısı nasıl yapılır? Unutma beni tatlısında hangi malzemeler kullanır? Unutma beni tatlısı tarifi


MALZEMELER
  • 1 su bardağı pekmez
  • 2 yemek kaşığı şeker
  • 1 su bardağı su
  • Dilimlenmiş köy ekmeği
HAZIRLANIŞI
Sos tenceresinin içine pekmez ve suyu koyup kaynamaya bırakın.
Şerbet olduktan sonra ekmekleri içine atıp pişirmeye devam edin.
Ekmekler şerbeti çektikten sonra bir maşa yardımıyla tencerenin içinden alın.
Servis tabağına koyduğunuz ekmeklerin üstünü cevizle süsleyebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar